سنگ دایموند سیلک در دسته سنگ های مرمریت قرار دارد.سنگ مرمریت که از دیرباز در ساخت بناها در رم و یونان و دیگر نقاط جهان استفاده میشده است از نوع سنگهای دگرگون شده  برپایه کربنات کلسیم بوده که از کلسیت، دولومیت و کریستالها تشکیل شده است. ظاهر منحصر به فرد آن که شامل موجهایی با طرحهای مختلف و بعضا به رنگهای متنوع و زیبا میباشد آنرا برای بسیاری از استفاده ها به گزینه ای مناسب تبدیل کرده و با توجه به طیف گسترده انواع آن سلیقه های مختلفی را برآورده مینما ید. سنگ مرمریت نسبت به سنگ تراورتن ساختار آهکی تری دارد و از این رو استفاده از سنگ مرمریت در فضاهایی که در مجاورت رطوبت قرار دارند مناسب نمیباشند.

مرمریت دایموند سیلک صنایع سنگ پاسارگاد

دایموند_سیلک

معدن  این سنگ

معدن سنگ دایموند سیلک در ۴۵ کیلومتری شهرستان درمیان به مرکزیت اسدیه به سمت سد رزه می باشد که در سه محدوده کارگاهی استخراج سنگی یکدست با ضریب جذب آب پایین و دارای مقاومت فشاری بالا و ساب پذیری مطلوب در آن انجام می گردد.

انواع سنگ دایموند

سنگ مرمریت دایموند سیلک با توجه به دارا بودن رنگ طوسی و آن هم در سه مقطع تیره، مدیوم و روشن توانسته مورد توجه ویژه بنامان صنعت ساختمان و معماران قرار گیرد و نظر آنان راجلب و خواسته های آنها را مرتفع سازد.

در صورت تمایل و اطمینان از محصول خود  با مشاورین ما در زمینه خرید سنگ در ارتباط باشید.